all about today

Firstly , hari koko di sekolah saya (:
best , kiteorang jaga gerai , tangkap gmbr , lepak n more la . Then, ckgu zaitun suruh kiteorang kutip smpah dkat dewan ):
(mcm tak biasa plak)
da abis tu , mse tu da nak dkat balik , kiteorng lepak ats pentas , pstu ade akak sorng ni lelong MUSHROOM SOUP dkat kiteorng , tinggat 4 lagi , SYAKIRA pegi rembat semua skali (:
dia belanja kiteorng,
so , thankss (:

then , kiteorng balik la. NO ! belum balik , saya , tasha , fana dan kak adlenna lepak dulu , oh ya ! thankss to ABANG FAJRUL sebab bgi kiteorng snack :)
pstu aku , tasha , fana blk la . Aku nan tasha blk naik tren . fana ikut skali . da smpai uh , aku n tasha g SUNGAI BESI nak cuci gmbr . then da siap uh, tasha tak blk umah dia ag , lepak dlu kat kdai aku . Kiteorng MAKAN sebab tak sekolah kiteorng langsung tak makan :)
sedap weyh :))

*ISMAIL sakai ! =D

p/s : aku rasa ,
bye bye UFO ):

No comments:

Post a Comment